hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > یزد| نمایشگاه کتاب یزد بهمن‌ماه برگزار می‌شود

یزد| نمایشگاه کتاب یزد بهمن‌ماه برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری توسط این اداره کل به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.

مجید جوادیان زاده طی نشستی با معاونین و روسای ستادی این اداره کل اعلام کرد: همزمان با تهران، اکران فیلم‌های منتخب جشنواره بین‌المللی فجر در یزد برگزار می‌شود.

او درعین‌حال ادامه داد که امسال نیز با تلاش‌هایی که انجام شد آثار منتخب جشنواره‌های بین‌المللی فیلم حقیقت، فیلم کوتاه تهران و فیلم کوک و نوجوان به‌طور همزمان نیز در یزد برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: در ایام‌الله دهه فجر همچنین؛ منتخب آثار نمایشگاه بین‌المللی تجسمی فجر در گنجینه فرهنگ و هنر یزد میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

به گفته او، جشنواره تئاتر فجر، پارچه فجر (مدو لباس) از دیگر برنامه‌های رویدادهای هنری است که تلاش خواهد شد در این ایام برگزار شود.

او در ادامه با بیان اینکه در حوزه کتاب برنامه‌های وسیعی اجرا خواهد شد به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور ناشران معتبر اشاره کرد و گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب یزد امسال در اواخر بهمن‌ماه میزبان علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است.

جوادیان زاده افزود: چهل جشن کتاب نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

او همچنین با اشاره به فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد گفت: توسط این مجموعه اداره کل، اختتامیه جشنواره ملی روح خدا ۱۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

او گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز جشنواره قرآنی مدهامتان در ٨١٠ کانون فرهنگی هنری، طرح دیروز، امروز و فردا، طرح کاروان دانایی، تجلیل از خانواده‌های شهید حوزه فرهنگ و هنر، اجرای سرود کانون‌های مساجد استان با یک هزار و ٤٠٠ نفر در کل استان و ٨٠٠ نفر در روز ورود امام (ره) قبل از نماز جمعه را به مناسبت این ایام برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به برخی از فعالیت‌های و احد قرآن و عترت این اداره کل در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: همایش فعالان قرآنی، طرح قرآنی ١٤٥٢ و آزمون سراسری قرآن و عترت از برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.

جوادیان زاده گفت: در شهرستان‌های استان نیز نمایشگاه‌هایی نظیر؛ عکس، کتاب، جشن کتاب و نویسنده و مراسم‌ شب‌شعر انقلاب برگزار می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد